Subject: Taotlus kaeveloa saamisseks
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>,'Tõnis Pihlamägi' <[email-masked]>,'Tõnis Pihlamägi' <[email-masked]>
Date: Mon, 12 May 2025 10:22:51 +0300

Tere!

Palume väljastada kaevamistööde luba objekti ühendamiseks aadressiga 
Põhjaranna 20, Maardu riigimaa krundil L1.

Kõigilt teistelt huvipakkuvatelt maaomanikelt on luba saadud.

Lugupidamisega

Olga Saare

direktor

5138293

[email-masked]

 <http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=emailclient> 
Никаких вирусов.www.avg.com 
<http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=emailclient>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.